Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin forum
Autor Wiadomość
Choupette




12


years old
mruczności
kocham astrologię






Wysłany: 2013-11-25, 19:04   Regulamin forum

Regulamin forum


Art. 1. Postanowienia ogólne
§ 1. Nieznajomość prawa szkodzi, dlatego każdy użytkownik ma obowiązek zapoznania i stosowania się do zasad, znajdujących w regulaminie, który stanowi jego główne źródło na forum.
§ 2. W świetle zasad każdy użytkownik jest równy, bez wyjątków. Stroną rozwiązującą wszelkie wątpliwości wobec regulaminu jest administracja, która każdą decyzję podejmuje obiektywnie.
§ 3. Użytkownicy zobowiązani są do traktowania siebie nawzajem z szacunkiem. A wszelkie spory powinny być załatwiane poza forum. Prosimy nie przenosić prywatnych spraw na forum, aby nie niszczyć atmosfery. Chcemy aby każdemu grało się przyjemnie, w przyjaznej atmosferze.
§ 4. Prosimy o zachowanie kultury słowa w rozmowach poza grą (shoutbox). Zabronione jest rozpowszechnianie treści pornograficznych, rasistowskich oraz obrażających poglądy i przekonania religijne.
§ 5. Jedyną dozwoloną metodą reklamowania czegokolwiek na forum, jest wymiana bannerów. Zabrania się rozsyłania SPAMu oraz jakichkolwiek innych reklam.
§ 6. Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie. O wszelkich aktualizacjach użytkownicy będą natychmiastowo powiadamiani.

Art. 2. Rejestracja i podstawowe tematy
§ 1. Podstawowe informacje na temat rejestracji:
a. nick składa się z imienia i nazwiska postaci (najlepiej niepowtarzającego się na forum),
b. wymagane wymiary avatara: 200x320 px,
c. prosimy o dodawanie zdjęć z długo działających hostingów, tj. imgur, imageshack. jeśli zdjęcie zlokalizowane jest gdzie indziej, to prosimy o umieszczenie go na którymś z powyższych serwerów.
d. każdy jest zobowiązany przed rozpoczęciem gry fabularnej do założenia karty postaci
§ 2. Każda postać musi zostać stworzona na osobnym koncie. Użytkownik ma prawo do posiadania 4 postaci. Każdą kolejną należy skonsultować z administracją. W wypadku większej ilości, admin może nie zaakceptować kolejnej (czwartej) postaci, jeśli poprzednie trzy nie były prowadzone aktywnie.
§ 3. Prosimy o roztropne zakładanie postaci: zarówno jeśli chodzi o ilość, jak i płeć. Postacie muszą być autorskie - nie gramy według fabuły żadnego serialu oraz postaciami realnymi (aktorzy, piosenkarze, celebryci). Prosimy przy tym zachować realność, jeśli chodzi o zawód i biografię. Nie akceptujemy rodzin królewskich oraz dwudziestoletnich prawniczek z pięcioletnim doświadczeniem. Ponadto po akceptacji nie dopuszcza się zmian wyglądu (wyjątkiem jest zupełny brak postów poza kartą).
§ 4. W razie nieobecności na forum, użytkownik jest zobowiązany do wpisania usprawiedliwienia, co chroni jego postać przed 'dezaktywacją'. Zastrzegamy jednak, że notoryczne wpisywanie nieobecności, może i tak doprowadzić do zwolnienia wyglądu. Nie chcemy sytuacji, w której jakiś wygląd będzie bez końca blokowany, a postać będzie nieaktywna.

Art. 3. Gra oraz terminy
§ 1. Grę i tworzenie tematów (relacje, telefon, itd.) zaczynamy po akceptacji karty przez administratora lub junior admina.
§ 2. Uzupełnianie pól w profilu, także po każdej modernizacji ich treści, jest obowiązkowe.
§ 3. Piszemy zgodnie z zasadami obowiązującymi w języku polskim - dotyczy to ortografii i interpunkcji.
§ 4. W grze dozwolone są sceny erotyczne. Początek gry należy jednak oznaczyć znakiem /+18. Wyjątkowo drastyczne i kontrowersyjne fabuły prosimy rozgrywać używając opcji 'hide'.
§ 5. Na forum dopuszczona jest bilokacja, w miejscu pobytu postaci oraz dodatkowa lokacja, kiedy chcemy zagrać w innym mieście.
§ 6. Terminy:
a. postać przenoszona jest do nieaktywnych po upływie 21 dni bez aktywnej gry. W przypadku postaci pobocznych jest to 28 dni.
b. nieaktywna postać wraca do aktywnych dopiero po napisaniu posta fabularnego
c. konto jest usuwane, jeśli przez 3 dni nie została założona karta postaci bądź nie została wpisana żadna rezerwacja.
d. grę należy zacząć w ciągu 7 dni od zaakceptowania karty, inaczej wygląd zostanie zwolniony.
e. maksymalny czas urlopu to 2 tygodnie; każda dłuższa nieobecność musi zostać ustalona z administracją; nie można brać jednego długiego urlopu zaraz po drugim.
e. po upłynięciu terminu nieobecności, użytkownik dostaje 7 dodatkowcyh dni na powrót do gry; jeśli nie uaktywni się w tym czasie, postać zostaje dezaktywowana.
f. po dezaktywacji użytkownika wszystkie jego tematy; oprócz karty postaci i relacji które lądują w archiwum; są usuwane.


Administracja zastrzega sobie prawa do wszystkich treści, znajdujących się na forum, chyba że objęte są osobnymi prawami autorskimi osób trzecich, które udostępniły je na potrzeby http://jadore-dior.aaf.pl

[Profil]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: